15 dec - 7 januari

7 januari 2016 - California City, California, Verenigde Staten

Nou de kerstdagen zijn voorbij...

Ik heb een leuke vakantie gehad en hoewel het soms moeilijk was om met kerst niet thuis te zijn heb ik het gezellig gehad. Om te beginnen hebben ze hier kerst maar 1 dag, ook is het eten hetzelfde als bij thanksgiving. Wat wel lekker was maar niet speciaal. Veel familie van Niall kwam langs. Zijn moeder die blijft slapen voor 2 maanden. Zijn nichtje Kim en haar zoontje van 5 die heeeel druk was haha bleven 2 weken en zijn Neef A.J bleef een week. Was super gezellig en hun  oma was Nederlands dus ze kenden sommige woordjes en nederlands eten dus we hebben Oliebollen gemaakt :)

Alleen ik werd wakker op kerst en had erge hoofdpijn. Gelukkig had Cindy pillen en heb ik nog van de cadeautjes kunnen genieten (waar hele leuke bij zaten) en heb ik daarna de hele middag geslapen om savonds weer bij het avondeten te kunnen zijn.

Verder heb ik elke dag paardgereden en ben ik met nieuwjaar met Anna naar een feest gegaan wat wel gezellig was. jammer genoeg geen vuurwerk... maar het was gezellig.

Ook hebben we een vakantie geboekt. van 4 tot 9 februari gaan we eerst naar Los Angeles naar een horse expo en daarna naar mexico ! :) met Cindy en Anna.