26 oct - 4 nov

4 november 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Heb een drukke week achter de rug. Ben het weekend bij Beau wezen slapen en heb haar nieuwe gastfamilie ontmoet. Was super gezellig en ik denk dat ze daar heel gelukkig kan worden. We zijn zaterdag met Halloween met haar kleine hostzusjes langs de deuren gegaan. Nouja de zusjes gingen de snoep halen en wij hielpen opeten haha. Het was super leuk om te zien hoe alle huizen waren versierd en dat ze er echt veel tijd in steken. Ook begint het hier super super koud te worden! Tgaat hier van 30 graden naar 5 graden in 1 dag.

Ik ben hier bijna 3 maanden, de tijd gaat snel maar ook langzaam heel raar. We zijn begonnen met veel paardrijden en ik kreeg vandaag een springles. Merk dat ik nog steeds heel veel van paarden hou en dat ik daar zeker mee doorga later.

Ook kwamen er in onze klas ineens drugshonden om te kijken of we drugs in onze tassen hebben was ook wel grappig om te zien, iets wat wij nou niet zo snel hebben haha maar zover ik weet was er in onze klas niemand :)

1. Opa/oma:
    5 november 2015
    fijn dat beau het nu wel getroffen heeft, zit ze nu dicht bij jou? is anne ook mee geweest of blijft ze een beetje op de achtergrond? leuk dat je nu weer tijd heb om meer paard te rijden, valt er niet van af want de spoedeisende hulp is niet dichtbij, veel plezier. xxx
  2. Astrid:
    5 november 2015
    Leuk dat je halloween op zijn amerikaans heb meegemaakt. Ik hoop voor je dat het niet erg of lang koud blijft maar je uggs,sjaal,muts zijn onderweg!!!!! Geniet van de paarden maar voorzichtig he! Kussss