30 nov - 15 dec 2015

17 december 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Ik begin toch wel steeds meer en meer te merken dat het moeilijk is om een blog bij te houden.

Maar mijn 2 weken hebben vooral in het teken van kerst gestaan. Ik heb kerstinkopen gedaan en dat ging thuis met 3 mensen toch even wat makkelijker dan in een huis met 5 mensen ( incl Tristan's Oma). Zijn oma blijft 2 maanden logeren. Maar ben bijna klaar met kerstinkopen :).

Verder sliep ik afgelopen week bij Beau thuis. Haar gastouders hadden een feestje was best gezellig. De volgende dag zijn we naar Cosima's kerstfeestje gegaan. Waar alle exchange students en hun ouders naar toe kwamen. Ook moesten we een klein cadeautje meenemen en gingen we daar een spelletje meedoen. Dat was best grappig want je wist natuurlijk niet welk cadeau je ook uiteindelijk kreeg. Ik eindigde met het cadeau wat ik kocht waar ik blij mee was.

We moesten allemaal een gerecht meenemen van ons eigen land. En omdat het vorige keer zo goed smaakte heb ik nog een keer een buinenbonen schotel gemaakt :) Het eten smaakte allemaal goed!

Toen moesten we de volgende dag weer naar school. Waar we 2 normale dagen hadden en 3 dagen tot 12 uur die in het teken stonden van toetsen. Ik wou examens zeggen maar het zijn gewoon normale toetsen en dus niet moeilijk haha.

Oh en jammer genoeg gaat mijn engels leraar weg vanwege gezondheidsproblemen. Super jammer want mocht hem dus nu hopen dat de nieuwe leraar ook aardig is.

En ik was vergeten te vertellen dat in San Francisco ik ook nog naar de Dungeons en madam tussausds ben geweest. Was super leuk!

Ik dacht dat ik al een hoop foto's erop had gezet zie nu pas dat me verjaardag er niet eens op stonden hahah dus bij deze :)

1. Astrid:
    18 december 2015
    Leuke foto's Am. Jammer van je leraar engels maar de nieuwe is ook vast aardig. Alvast fijne feestdagen. Dikke kus.
  2. Eddy:
    18 december 2015
    wat een hoop leuke foto's, San Francisco had ik nog niet zo gezien. En de bruine bonen schotel zag er erg smakelijk uit. Bedankt voor de nieuwe foto's. liefs pa
  3. Opa/oma:
    18 december 2015
    weer erg leuk, maar die taart is er eentje om in te lijsten en natuurlijk je kookkunsten, maar ik hou me toch maar bij de bonenschotel van oma