4 nov- 20 nov

20 november 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Bijna 18 :) niet dat het hier veel uitmaakt maar jarig zijn is altijd wel leuk haha. We gaan morgen een thanksgiving/verjaardag etentje houden omdat we op me echte verjaardag/thanksgiving naar San Fransico gaan :) Het moest eigenlijk allemaal een verassing blijven maar daar zijn ze hier niet zo goed in haha dus ik weet al dat we naar San fransico gaan en dat we naar een grote paardencircus gaan wat ik super leuk vind! Verder hebben we dus morgen dat etentje en daarna blijven alle exchange students slapen.

Verder leer ik hier super veel nieuwe paarden dingen en ben blij dat ik die mogelijkheid heb. Cindy is voor het eerst op Helene ons nieuwe paard gegaan en dat gaat super goed!

Heb het hier nog steeds super naar me zin al is school wel echt heel saai haha. Ik ben super blij dat me lieve papa in maart langs komt !!:) en ik kom tussen 10 en 20 juni thuis. Ben hier nu 3 maandjes al is het voor me gevoel veeel langer.

1. Eddy:
    21 november 2015
    Ik deel het gevoel dat het veeel langer lijkt dan drie maanden, en ik kijk er naar uit jouw en de host familie te zien in maart. Veel plezier morgen op je vervroegde verjaardag :)
  2. Iris:
    21 november 2015
    Gaaf hoor, ook nog naar San Fransisco!!
    Wel foto's maken he.
    Veel plezier vandaag!!
    XXX
  3. Astrid:
    21 november 2015
    Wat heb je het toch goed daar,heel leuk om dat te lezen! Ik hoop dat je een leuke verjaardag krijgt maar dat zit wel goed,haha. Heel veel plezier in san francisco en je etentje. En idd heel fijn dat papa naar je toe komt!!!! Kussss