23 sep - 4 oct

4 oktober 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Ik probeer elke week wat te schrijven maar vanwege tijdgebrek lukt dat niet altijd. Het grootste nieuws wat ik te vertellen heb wat waarschijnlijk iedereen al weet is dat ik een nieuw Host zusje heb. Haar naam is Anna uit Noorwegen. Hiervoor leefde ze met mormonen die heel zwaar gelovig zijn en dat ging niet helemaal goed. Dus toen besloten de sweenty's om haar ook in huis te nemen. Ze is 17 jaar en houd ook van paarden. Ze zegt net zoals ons wat ze denkt dus ze past er goed bij haha. Ze woont hier nu een week en het gaat goed.

Verder was vorig weekend druk. Vrijdag gingen we met school naar de play the crucible en daarna lunchen met iedereen. Het was gezellig! Na school gingen we met de meeste exchange students uiteten wat super gezellig was! De volgende dag waren we van plan om naar de drafthorses te gaan maar toen we daar aankwamen bedachten we ons dat we beter zondag konden gaan. Dus hebben we lekker rondgelopen en grote paarden gezien en zijn we naar de film de maze runner 2 gegaan. Toen zouden we eigelijk naar een groot feest gegaan maar dat ging door bepaalde redenen niet door en eindigde we met nog een potje monopoly met iedereen waar ik 2de in werd :) Zondag gingen we wel naar de drafthorses wat super mooi was om te zien en gingen we met zn alle bij Juli eten.

De week met school was soort van gewoon. We hadden spirit week wat betekend dat je elke dag als een bepaald thema naar school moet. Maar omdat ik die kleren niet had heb ik hier niet echt aan mee gedaan maar 10 % van de school deed ook maar mee dus het viel niet op haha  Wel was er 1 dag een thema van seniors tegen juniors, dus ik verwachte rust en stilte om 7 uur sogtens maar nee die 2 groepen stonden de schreeuwen dus ik dacht dat ze gingen vechten maar nee ze schreeuwde tegen elkaar dat ze beter waren als de andere groep. Dus daar ging me rust hahah.

Dit weekend is wat rustiger eindelijk omdat Cindy werken is en Niall is in Canada de auto halen. Dus gister hebben we de hele tijd klaar gemaakt voor het homecoming feest. En het was super gezellig maar de muziek was echt heel slecht. Ze deden hele liedjes wat betekend dat als je een liedjes niet leuk vond je 5 minuten stil stond en dan als het liedjes afgelopen was het 2 minuten duurde tot de volgende starte. Maar als je dat negeerde had ik het wel naar me zin:)

Vandaag ga ik al me klusjes doen en lekker rusten.

Volgende week gaan we onze road trip doen. We gaan vrijdag naar Reno en overnachten daar en gaan daar alles verkennen dan gaan we vliegen naar Denver ( voor de gene die me vorige keer niet geloofde we vliegen echt naar Denver) Dan  komt Niall daarheen met de auto en rijden we naar de Grand canyens, Las Vegas en Yosemite National Park en dan naar huis. Gaan hele lange dagen in de auto zijn maar heb er super veel zin in! :)

1. Eddy:
    5 oktober 2015
    de road trip wordt vast erg gaaf, ik ben benieuwd naar de foto's
  2. Astrid:
    5 oktober 2015
    Dat gaat zeker leuk worden die trip!!!
  3. Opa/oma:
    5 oktober 2015
    zou willen dat ik op jouw leeftijd dit alles had mogen meemaken, een ervaring voor het leven, laat alles maar over je heen komen en geniet van het leven. liefs opa/oma xxx
  4. Angelica:
    5 oktober 2015
    Ik wil fotos zien van de road tripp!!!
  5. Iris:
    7 oktober 2015
    Super benieuwd naar je road trip. Heb je vakantie dan? En, precies hetzelfde wat opa en oma zeggen....best jaloers op jou. :) XXX