10 sep - 23 sep 2015

23 september 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Een hoop is weer gebeurd. Het leukste is dat ik 4 nieuwe kippen heb en nu dus een totaal van 5 kippen :) (zie foto' s).

Ik begin op school te wennen en zelfs het vroege opstaan begint te wennen. Wel is school gewoon het zelfde.  Al is maandag spirit week, iedereen moet dan het zelfde aan maar ben er nog niet zeker van of ik eraan mee ga doen. Volgens mij valt het wel mee hoeveel mensen meedoen. Die vrijdag is de homecoming game en zaterdag is de homecoming dance :)

Verder begin ik een echte ranch girl te worden. Ik heb een tractor gereden wat ik super leuk vind! Tegen paaltjes aan rammen hahah. Ook heb ik gemerkt dan een ranch houden niet zo makkelijk is als mensen denken, het is heel hard werken letterlijk en figuurlijk. Je moet elke dag wel 100 dingen doen en dan heb je nog dingen die kapot gaan zoals de hekken enz. En je moet veel kracht/spieren hebben. Dus waarschijnlijk als ik terug kom heb ik super spierballen ze zijn nu al erg aan het groeien hahah.

Af gelopen weekend gingen we zaterdag de rivier opruimen nou heb er tegen opgezien maar het was eigenlijk super leuk. Waarschijnlijk ook omdat ik alleen alles opschreef en voor de rest heb ge zont met iedereen. Der was gelukkig niet zo veel te doen dus we hebben lekker bbq gegeten en in de rivier gezeten met iedereen. Na de clean up day hadden we een big sleepover bij mij thuis. Hoewel het een uur duurde voor we eindelijk een film hadden gekozen, als het al niet langer was. En toen we eindelijk een film hadden uitgekozen en ik er voor de 2de keer naar keek moest ik eindelijk opstaan, bleek dus dat iedereen in slaap was gevallen behalve beau june en ik en wij waren juist de gene die deze film niet leuk vonden of al gezien hadden haahha dus toen gingen we slapen maar verder was het super gezellig en hebben we een leuke tijd gehad.

Verder hebben we die zondag 4 super schattige kippetjes gekocht.

En vandaag kwam de hoefsmid en bedacht me nu ineens dat ik misschien wel hoefsmid wil worden. Wie weet haha. Heb vandaag hooi gesjouwd wat heeel zwaar is, en heb geleerd een wond te verschonen op een paard wat heel tof is om te weten. Ik leer super veel en vind het nog steeds heel leuk.

1. Xynthia:
    24 september 2015
    Ah, super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Xx
  2. Eddy:
    24 september 2015
    hoop dat de kippen nu iets langer blijven leven :)
  3. Opa/oma:
    24 september 2015
    je bent wel al een beetje een boerinnetje aan het worden zo te horen, is in ieder geval gezond wat je aan het doen bent, geniet xxx
  4. Astrid:
    24 september 2015
    Ik snap dat je het heel leuk vindt daar want aan de foto's te zien is het ook leuk! Lekker genieten liefie. Xx
  5. Davey:
    24 september 2015
    Super tof am! zou ook wel lekker op een ranch willen zitten ;)