21/08/15-22/08/15

22 augustus 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Nou heb de halve schoolweek overleefd haha. School begint wat leuker te worden meer mensen komen er achter dat je geen amerikaan bent en vinden je interessant. Wel ga ik me vakken nog steeds veranderen maar heb geen idee in wat. Ook werden me gastouders de 3de schooldag al gelijk gebeld met de mededeling dat ik iets heb gespijbeld. Is niet zo ik ging een andere wiskunde klas volgen om te kijken of dat meer mijn niveau was maar blijkbaar had mijn oude wiskunde leraar niet helemaal door toen ik dat vroeg hij me aanwezig moest zetten haha maar dat komt wel weer goed.

Verder heb ik vrijdag niet heel veel gedaan. Vandaag zaterdag kwam Beau slapen. We hebben met de paarden gelopen en gaan morgen voor het eerst paardrijden :) het is super gezellig.

Oh en ik heb vandaag gewerkt hekken afgebouwd en weet ik veel wat super sportief. Ook kwam ik erachter dat de mensen hier alles zelf bouwen. letterlijk hun hele huis op de basis na, de stallen de weilanden de weg de bak echt alles en ze willen de stallen afbouwen en ergens anders opbouwen en dan groter en dat gaan we allemaal zelf doen dus ben benieuwd haha :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eddy:
    23 augustus 2015
    haha, wat heb jij toch met wiskunde leraren.
  2. Astrid:
    23 augustus 2015
    Te grappig weer wat wiskunde betreft!! Enne voorzichtig met die knollen vergeet je cap niet, hahaha
  3. Iris:
    23 augustus 2015
    Hoe gaat het vroege opstaan??
    Lig je na school ook daar met een dekentje op de bank net als bij je moeder....:)
    XXX