Shop dag en eerste echte lesdag

20 augustus 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Hallooww,

Gister 18 augustus gingen we shoppen. Zowel voor kleren als voor schoolspullen. Ze hebben hier een super grote winkel met zowel merken als geen merken en het was super goedkoop. Bij ons betaal je voor sommige broeken 60 euro hier betaalde ik 15 dollar omdat het een oude collectie was (het was een spijkerbroek wie boeit dat nou haha) Dus ik gooide van alles en nog wat in me mandje en wou gaan passen. Blijkt nou dat hun dat niet doen maar eerst alles kopen en dan thuis passen dus ik daar met me volle mandje alles afrekenen haha. En natuurlijk vond ik bijna alles leuk. Heb een paar dingen terug gebracht dus heb nu voorlopig wel genoeg kleren haha. Daarna schoolspullen gekocht alles in roze. Ze hebben hier niet zo veel keuze als bij ons. Hier is agenda en een etui niet zo gewoon dus dat was zoeken maar heb het gevonden en wiskunde papier kennen ze hier ook niet...

Daarna gingen we het nieuwe paard ophalen (fotos erop gezet) Ze is een super mooie merry (meisje) van 4 jaar oud. Ze is dus heel jong en moet nog een hoop leren wat Cindy en ik nu aan het doen zijn. Maar ze is echt een scheetje.

Vandaag 19 augustus was mn eerste lesdag we hadden elke vak maar een half uur om kennis te maken. Ik zit met een hoop 14 jarige in de klas en hoop dat dat nog veranderd ( ze kijken hier niet naar leeftijd of hoe hoog je zit maar naar welke klas wie doet) Wel lijken al me klassen opzich wel leuk om debatteren na. Ik zit daar met 15, 14 jarige en de 17 jarige geven les? Ook is het veel onderzoeken en politicie dingen dus wil dat gaan veranderen naar psychologie. Ook heb ik besloten geen sport te gaan doen het eerste half jaar omdat ik elke dag een uur lang gym heb en na school goed train met de paarden dus aan me oefeningen kom ik toch wel.

Ik wel denk ik het 2de half jaar gaan zwemmen maar dat kan nu nog niet. Voor de rest gaat alles hier goed, vind ik elke dag 5 uur sogtens opstaan voor school wat minder (lange busreis) maar ben nog steeds er blij met mijn keuze.

1. Astrid:
    20 augustus 2015
    Leuke foto's am. Veel succes met school en vooral het vroege opstaan!! Hahaha. Love you,kus.
  2. Eddy:
    20 augustus 2015
    mooi paard, zal wel een leuke uitdaging worden om haar alles te leren. wel vroeg op zeg, sterkte daar mee. en veel succes op school.
  3. Opa/oma:
    20 augustus 2015
    fijn dat het zo goed gaat, maar om 5 uur opstaan is een hele klus maar alles went, wat lief van je gast-ouders dat ze voor jou een paard hebben aangeschaft, zal wel een hele klus zijn om alles te leren wat hij, pardon, zij moet doen sterkte er mee maar ik weet zeker dat je ook dat weer goed afgaat. liefs xxx
  4. Iris:
    20 augustus 2015
    Grappig om te lezen dat de Amerikaanse gewoontes soms toch wel erg verschillen met de Nederlandse gewoontes.
    Hoop wel echt voor je dat de gemiddelde leeftijd in je klas wat hoger wordt......
    Superleuk je verhalen en je foto"s!!
    Ga zo door :)
    XXX
  5. Angelica:
    20 augustus 2015
    Heei ambii bambi let is op je taal fouten zeg belachelijk nee hoor grappie. 5 uur opstaan met jou ochtend humeur, dat is wat xD.
    Miss je love youu