22 aug - 24 aug

24 augustus 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Zondag was een drukke dag. Sogtens stonden we op en gingen ergens ontbijten. was super gezellig het enige grappig was dat Beau en ik een kindermenu moesten nemen omdat je anders een super groot bord krijgt wat totaal niet op zouden kunnen haha.

Daarna gingen we paardrijden, was super leuk al rijden ze hier wel heel anders. Maar wat ook weer leuk is om dat te leren. Na het paardrijden gingen we avond eten en lastminut naar de film agent 47 (aanrader) Ook heb ik daarna voor het eerst een giftige spin gezien. En had niet verwacht dat die er zo uit zouden zien.

Maandag moesten we weer naar school en heb eindelijk debate gewisseld. Ik ga nu elke dag een uur bij de Nurse helpen dat betekend briefjes rond brengen in klassen en vooral huiswerk maken, lezen of documenten uitzoeken.

Daarna zijn we gaan shoppen voor Tristan en mocht ik roze spullen voor het nieuwe paard uitzoeken :)

Het enige jammere aan deze 2 dagen was dat alle kippen zijn opgegeten door wilde dieren.. dus nu moet ik een ander klusje gaan zoeken. wat waarschijnlijk paarden van weiland wisselen word. Dus geen eieren meer voor Amber haha.

1. Astrid:
    25 augustus 2015
    Kippen opgegeten???? Zo zielig! Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt,op een giftige spin na dan,hahaha. Dikke kus.
  2. Eddy:
    25 augustus 2015
    hoop voor het paard dat het merrie is haha
  3. Danitia:
    27 augustus 2015
    Liever jij dan ik met die spin haha. Klinkt hartstikke leuk allemaal!