30-8 - 8-9-15

8 september 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Weer een drukke week achter de rug. Maandag t/m vrijdag school. Dat begint wel een routine te worden. Vrijdag had ik me eerste toets en dat was Duits. Wat ik dacht heel makkelijk bleek toch wat moeilijker, en niet om het feit dat ik de duitste woorden niet begrijp maar tis nog lastig om van duits naar nederlands naar engels te vertalen in je hoofd.

Vrijdag uitschool bleef Beau slapen en zaterdag hebben we geholpen met het hek elektrisch te maken. Daarna gingen we uiteten en bleef ik bij Beau slapen. Na nog engere spinnen daar te zien weet ik wel dat ik blij ben dat ik hier ben haha. Twas wel gezellig en we zijn op zondag naar een soort stoepkrijtgrondfeest geweest wat niet helemaal mijn ding was maar sommige waren wel mooi. Ik had dat echte 3mensionaal verwacht maar dat was het bij lange na niet xd.

Daarna zijn we wezen shoppe en heb daar wel heel veel plezier gehad haha Schoenen zijn hier dus echt zo goedkoop als wat ik dacht dus heb gelijk 2 paar gekocht :)

Maandag hadden we vrij vanwege labor day en zijn Cindy en ik naar een vriendin van haar geweest die een paard verkocht. Was anders op de foto dus we twijfelen nog maar ik heb daar wel super lieve kleine falabellas gezien dat zijn de kleinste paardjes die er zijn en dan hun babys. Nou ik was verkocht zo schattig!

Dinsdag was weer een schooldag weer minder maar moet ook gebeuren. had een een economie toets en ging super goed. Misschien ook om het feit dat je je aantekeningen erbij mocht houden en je naast je buurvrouw mocht blijven zitten hahah.

1. Eddy:
    9 september 2015
    Je bent al echt aan het inburgeren. haha. Even voor de zekerheid, er komen geen dieren mee terug.Toch...
  2. Astrid:
    9 september 2015
    Alle dieren blijven daar alhoewel zo'n klein paardje best wel in jou tuin past,haha. Ik hoop dat je het zo naar je zin blijft hebben maar zo te lezen gaat dat wel lukken.
  3. Iris:
    9 september 2015
    Je moeder appte die foto van jou met die ieniemini shetlander.
    Echt zooo schattig....en past vlgns mij ook best in de tuin van je vader...:)
    Geniet en blijf genieten! (ondanks school maar das noodzakelijk kwaad)
    Dikke kus!
  4. Opa/oma:
    10 september 2015
    je doet wat ik je heb aangeraden, genieten!!!