eerste dag op school

18 augustus 2015 - California City, California, Verenigde Staten

Gister gingen we naar de Dirby ( als je het zo schrijft) het was super leuk! het houd in dat auto's elkaar proberen kapot te maken en de gene die het het langst volhoud wint.

Vandaag was mijn eerste dag op school. We moesten een engelse toets maken om te kijken hoe goed we engels spreken. Ik denk zelf dat de toets wel goed ging maar we hebben volgende week pas de uitslag. Daarna moesten we onze vakken kiezen, dit ging wat minder makkelijk. Alle klassen waren vol en ze hadden mij in 1ste instantie in tekenen gezet onder andere en in spaans en duits wat ik eerst wou. Maar we kregen die ochtend een folder met alle klassen dus ik en Beau helemaal enthousiast onze klassen gekozen zoals Veterniry dieren verzorgen en beginnend koken samen en ik dan nog debate/speach/

Maar toen we daar aankwamen bleek Veterniry niet meer te bestaan en hebben ze debate/speach ook verwijderd en kon ik alleen de moeilijke debate variant kiezen. En dan ga je rond heel Amerika debateren tegen andere klassen. Maar omdat ik hier maar 1 jaar ben wou ik dat liever niet. Dus vroeg ik koken aan. Maar nee ook dat was vol alleen de moeilijke variant was er nog maar omdat ik nog nooit heb gekookt was dat niet echt een optie. Ook besloot de school dat we nog een sciense vak moesten kiezen en gelukkig viel gym daar ook onder ( wat ik eigelijk niet wou kiezen) Dus daar zaten ik en me hostmom geen vakken meer over... de enige optie was toch de moeilijke variant van koken maar dan moest ik ook duits weg halen waardoor ik helemaal geen vakken meer had. Dus oke ik ga de moeilijke variant van koken doen ( dat dat uberhaupt mag verbaasd me) en dan toch maar de debate klas. Ondertussen was me hostmom net als hoe ik het zou hebben gedaan, ze begon moeilijk te doen omdat ze goede klassen voor me wou. Maar de gene die ons "hielp" wou ons gewoon weg hebben. Maar komop moeilijke klas koken met iemand die nog nooit gekookt heeft? maar de leraar zal het leuk vinden en daar moesten we het mee doen.

Dus uiteindelijk heb nu:

1 uur ( geen idee) ze gaan morgen voor me bepalen of ik us history krijg of economic/american government deze wil ik of mischien wel scheikunde wat ik niet kan wie weet.
2 de uur gym je gaat dan 6 weken een sport doen
3de uur engels
4de uur wiskunde algebra 2 dus dat had ik in de 4de moet makkelijk zijn
5 de uur pauze
6de uur debate
7de uur koken

niet helemaal in die volgorde maar zo iets. Voor de rest kreeg iedereen een eigen kluis behalve 1 jongen? Tegen hem werd gezegt dat alles vol was dus dat hij pech had terwijl ze tegen mij 5 min laten zeiden dat er een hoop kluizen over zijn. Beetje raar. maar okee ik heb me kluis.

Woensdag is de 1 ste echte lesdag en ga ik elke dag het zelfde rooster hebben. dus elke dag gym... ( mag eigelijk ook wel met al het zoete eten hier haha)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eddy:
    18 augustus 2015
    ik weet wel wie er voortaan gaat koken als ze terug is haha
  2. Astrid:
    Ik ook!!!! Haha
  3. Opa/oma:
    18 augustus 2015
    leuk is anders, heel verwarrend allemaal, maar je moet maar denken ik ben hier maar een schooljaar en geniet van alles wat ik meemaak en gelukkig heb je een fijn gastgezin.
    oma blijft koken hoor je moet dit bij ons niet te doen maar als je iets bijzonders kan maken dan natuurlijk wel. veel liefs xxx